Unirytmini on nyt ihan sekaisin.. olen nyt kaksi-kolme viikkoa mennyt nukkumaan n. klo 04.30-06.. ja herännyt joskus 13-14.30. Pääätin tänään koettaa kääntää rytmin.. joten valvon nyt tuonne iltaan asti, ja koetan  nyt päästä nukkumaan illalla "ajoissa". Jos siis nyt vaikka edes 01-02, näin ensi alkuun :D.

Huomasin myös, juuri äsken, kun palasin koiran kanssa ulkoa.
minulle on tullut tavaksi näin valvoessani käyttää koira "iltapissalla"  melko tarkkaan klo 03 joka yö. Olen nyt pari viikkoa sattunut lähes joka päivä samaan aikaan ulkoiluttamaan koiraani, kuin naapuritalossa oleva mies on parvekkeella tupakalla. Meille on molemmille tullut tavaksi terhetiä toisiamme, nyökkäämme vain hieman.. En tiedä edes mistä tuo lähti, kumpikaa meistä ei tunne tosiaimme, mutta hän on parvekeellaan tupakalla, minä kuljen tieltä muutman kymmenen metrin päästä ohi, nyökkäämme hieman toisillemme ja minä jatkan matkaa.. joka kerta. Hassua, mutta tavallaan aika söpö pieni tapa, vaikka en edes tunne miestä

 

Rahatilane on vaikea.. ensi kuun 12. päivä tulee seuraavat tuet, ja siihen asti tilillä on 49 senttiä.. eli ei paljon juhlita. Tässä kuussa oli "ylimääräisenä" menona koiran ruoan osto 50e  ja vältäämättömiin remonttitarvikkeisiin meni 45 e. eli melkein 100e ylimääräistä menoa johon en ollut varautunut. Okei, koiran ruoka ei ole ylimääräinen meno, mutta nyt sen loppuminen pääsi yllätämäään, yleensä säästän joka kuusta hieman sivuun, että saan summan kasaan, ennen kuin viimeksi ostettu koiranruokasäkki loppuu. Vielä olisi lisäksi 60e puhelinlasku maksettavana, ja tilillä se 49 senttiä.. voipi siis ollla, ettei minua saa ennen heinäkuun puoltaväliä kiinni kuin netistä.

Tänne kirjoittaminen on taas jäänyt vähälle, on ollut niin paljon muuta pohdittavaa viime aikoina, anteeksi siitä, mutta nyt ehkä olen saamassa lopullisesti omia ajatuksiani kasaan, kaiken suhteen. Vihdoin.
Kesä tekee selvästi hyvää.. olen paljon iloisempi, energisempi ja jaksan sekä haluan tavata taas ihmisiä :).Ei siinä, ei talvessakaan mitään vikaa ole, tykkään talvesta, pimeästä ja lumesta.. Mutta.. tämä kevät ja kesä, nämä ovat olleet pitkästä aikaa erilaiset.. mä haluan taas elää! Haluan taas elää!